welkom in 3A

welkom in 3A

vrijdag 7 oktober 2016

rijmpjes

We rijmen er op los !!





 In mijn schooltas 
       zit een er.....







 



Sara : In mijn schooltas zit er een ei
          en voor de speeltijd is er een kei


Elena : In mijn schooltas zit er een kat
           en voor de speeltijd is er een pad.


Sarah :  In mijn schooltas zit er een boek
            en voor de speeltijd is er een koek.

Tanisha : In mijn schooltas zit er een meneer
              en hij eet een peer.


Ikram : In mijn schooltas zit er een hond
            en hij bijt in mijn kont.

Rhune : In mijn schooltas zit er een kat
            en hij neemt een bad.

Dylan : In mijn schooltas verstopt zich een tijger
           en het rijmt op reiger.

Rania : In mijn schooltas zit een spin
           en dit is tegen mijn zin.

Alpha : In mijn schooltas kruip ik weg
           en ik heb dikke pech.

Fien : In mijn schooltas is een dolfijn
         en dat vind ik reuzefijn.

Aya : In mijn schooltas kruip ik weg
         en dat is pech.

Amina : In mijn schooltas kruipt een slang
            en ik ben heel bang.

Sami : In mijn schooltas zit een fles water
          en dat is voor de kater.
 
Anas  :In mijn schooltas zit een kat
          en die eet een rat.

Ilian : In mijn schooltas zit een meeuw
          en dat is een dikke leeuw.

Halvin : In mijn schooltas zit er een sok
            en voor de speeltijd is er een koek.

Lina : In mijn schooltas is er een zwarte haai.
         en ik heb een hete kraai.
 
Jari : In mijn schooltas zit er een banaan
        en ook een zwaan.


 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten