welkom in 3A

welkom in 3A

maandag 1 mei 2017

naar het VTI

beeldend werken in het VTI

Het was superleuk in het VTI!!!
We hadden mode en werkten met verschillende materialen en
we hadden een fotoshoot.
Al had ik een slip en Amina een beha, was het tof!
We maakten assecoires, ik de hoofdband en Amina bandjes.
Ik zag de anderen hun werk zoals dat van Khawla en Elena.
Die maakten slijm. Onze juf, Morgan, ze was mooi maar
droeg rare kledij.

Fien 



Ik vond het geweldig. We gingen slijm maken.
Maar het was mislukt. We hadden niet genoeg lijm. Maar
degene die we mee werkten had slijmpotjes. En we 
hebben dan met een pop zonder ligaam met slijm
bekleed. Het eind rezeltaat was supergrapig.

Elena









Ik heb met goudskool gewerkt en ik begrijpte alles maar
ik tekende met goudskool en toen was ik helemaal
zwart en ik moest naar beneden gaan en
iedereen was aan het lachen omdat ik lijkte 
als een zwarte piet maar het was leuk om met 
goudskool te werken maar ik was bang
om met goudskool te werken maar ik heb het geprobeerd
en het was gelukt.

Sarah 
Het was super leuke ochtend omdat we veel plezier haden
met verf.We hebben een kijkdoos gemaakt met fantazie.
Het was in het VTI.
Ik zou ook nog slijm willen maken.

Rhune








Nog enkele sfeerbeelden en kunstwerken.


Jari en Ilian schilderen een zelfportret.



Anas ontwierp nieuwe materialen voor Bob de Bouwer.


Sami en Alpha maakten een tekening met kaas als thema.





Aya en Rania maakten een zelfportret met hun lievelingskleuren.







Karan en Sara maakten een tekening met vlees als thema.



Dylano ontwierp een muziekinstrument.


Lina en Ikram tonen hier hun creatie van hun boot.

Dit zijn de ontworpen kledingsstukken voor 
de fotoshoot van Tanisha en Mahdia.


Halvin en Dylan maken schilderafdrukken
met verf en glas.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten